Hur gick redovisningen?


Idag redovisade jag mitt slutarbete i medieproduktion och det gick väldigt bra om jag får säga det själv. Jag visste vad jag skulle säga även fast det inte blev så mycket ändå, jag berättade lite kort om hur jag hade tänkt med mitt arbete och hur jag hade gjort det. Sen visade jag mitt färdiga verk som de verkade tycka om, jag gjorde i alla fall det. Sen pratade vi lite om hur det hade gått under tiden, och i kursen som helhet. Det var kul att få beröm, och även lite "kritik", men inte riktigt ändå. Jag tycker själv att jag har blivit bättre på att ta emot när någon kommer med andra tankar än vad jag själv har om mina arbeten. Fast det kanske bara är något jag själv har fått för mig, jag vet inte riktigt. 

Det kändes i alla fall kul att sitta där och redovisa, för första gången på flera år. Det var nog för att jag kände mig så säker och nöjd med mitt arbete, då blir det automatiskt mycket roligare att redovisa, även fast det egentligen är det värsta jag vet.

/Amanda♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0