Bilder?


Bilder? Vad ska jag ha för bilder som kan passa till mitt arbete, mån tro? Jag vill ha starka bilder, bilder som verkligen förmedlar min och mina föräldrars historia om mig. Det jag har gått igenom och faktiskt fortfarande går igenom handlar inte bara om mig, det berör och handlar indirekt om mina föräldrar också.

Jag har tänkt en del på vad jag vill ha för bilder på dem och på mig.

Jag vill ha svartvita bilder på sånt som har hänt och färbilder på det som händer nu. Jag tänker att det kan bli som en bra kontrast till då och nu. Svartvitt för mig står för förr i tiden medan färg står för nuet. Min mamma och pappa är två stycken underbara människor och framförallt är de världens bästa föräldrar som alltid ställer upp för sina barn.

Mina föräldrar är min räddning i många stunder så när det kommer till att ta bilder av dem så blir jag lite fundersam. Hur ska jag möjligtvis kunna ta rättvisa bilder som verkligen visar dem och hur fantastiska de är? Jag har en bild i huvudet på hur jag skulle vilja att de såg ut, men jag vet inte hur jag ska kunna göra det till verklihet.

Jag vill ha bilder på dem ute i naturen, jag skulle vilja arrangera bilder där mina föräldrar går bredvid varandra och en av dem kör en lite gammeldags barnvagn framför sig. Det är just en sån fin bild jag inte tror är möjlig att få, men jag önskar så himla mycket att det skulle gå. Jag vill ha så vackra bilder som möjligt till mitt slutarbete.

Jag älskar att fota, men blir så ledsen när jag känner att det kanske inte kommer gå att ordna just de bilderna jag vill ha, men jag har inte tid med att grotta ner mig i problme som uppstår, jag måste hitta vägar runt problemen istället.

Man får känna sig ledsen och nere, det är en bra egenskap att bära, men man måste också hitta vägar för att komma upp igen.

Stay Strong!

/ Amanda ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0