Problem


Nu var den sista redigeringen klar, vilket betyder att jag är helt klar med min novell. Jag har skrivit hela, lagt in den i indesign, lagt dit alla bilder som ska vara det och gjort en fram- och baksida. Jag känner mig nöjd med mitt arbete och längtar efter redovisningen, för en gångs skull. Det känns kul att ha gjort ett såhär pass stort arbete, som jag själv också kunde bli nöjd med.

Det enda som saknas nu är det jag ska säga på torsdag, men jag ska fixa ihop det med. Jag är glad att jag har fått så mycket stöd och inspiration av många runt omkring mig, som har bidragit till att novellen blev så bra som det faktiskt blev. Den har mycket bilder och är snyggt upplagd.

Nu när jag skulle ta upp dokumentet igen, så var det något fel på den, så jag inte kan dra åt sidan eller lägga in citat som det ska vara. Det ser jättekonstigt ut. jag får kolla på det imorgon.

Över lag så kunde jag inte vara mer nöjd, även fast jag stöter på problem lite då och då, men det är bara att bita ihop och fixa det i alla fall.

/Amanda♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0