Inspiration?


Inspiration, vart får jag den ifrån? Jag vet helt ärligt inte, den kommer nog från lite olika håll. Mig själv, min familj, min pojkvän, min omgivning? Ja, lite överallt helt enkelt. Jag har så mycket inom mig som måste få komma ut, både glädje och sorg. Både bra och dåliga saker. Men varje liten sak och varje liten erfarenhet gör dig till en bättre och rikare människa, rikare på upplevelser, vishet, mod och styrka. Jag försöker alltid se det på det sättet, jag har många gånger varit rädd för att berätta jobbiga saker, men när jag tillslut gör det, direkt till personen, eller via sms, så släpper en liten sten från mitt hjärta och jag känner mig som en bättre och starkare människa. Något som jag tycker är väldigt inspirerande är också att höra andra människors syn på saker och ting. Kärlek, vänskap, erfarenheter av olika slag. Allt är intressant, det ger mig nya ideér till vad jag vill göra, skriva om, fota eller prata om. Alla har sin egen väg, även jag. Jag har nyligen valt den bättre vägen för mig. Den vägen som innehåller glädjeämnen för mig, allt det som gör mig glad. Det tycker jag också klassas som inspiration, någon som gör något bra för sig själv, som den vet att den mår bra av, att gå sin egen väg, själv eller med någon. Spelar ingen roll. Jag är nog lite av en inspiration för mig själv.




/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har textstilen georgia på inläggen :)

2012-04-21 @ 22:42:13
URL: http://livingtheusdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0